2012. május 29., kedd

Fészkek a ház körül. Újabb tengelic fészek



Úgy 8-10 nappal ezelőtt a birsalma fa mellett rendezgettem a kertet, amikor is egy felriadt madárra lettem figyelmes aki nem mesze tőlem kireppent az ágak közül. Ekkor még nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, de néhány óra elteltével újra megriadt. Mit is tehettem volna óvatosan körbe nézelődtem, mígnem egy építés alatt lévő tengelic fészekre leltem. A fészek nem volt magasabban mint 2 méter, ez szokatlan egy tengelictől, de nem ritkaság. Néhány nap alatt, miközben próbáltuk nem nagyon zavarni az építkezésben, el is készült remekművével. Szombat óta már kitartóan üldögél a fészken és remélve 8-10 nap múlva csivitelő fiókáknak örülhetünk majd.






Sikerült távolabbról néhány képet csenni róla nem volt könnyű a sűrű ágak között.

..és sikerült a hímről is egy fa tetejei képet készíteni, miközben a kert másik végében egy éhes nemrégiben kiröppent fiókára leltem.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése